Allround Medewerker Binnendienst – Rotterdam
Allround Medewerker Binnendienst – Rotterdam

Allround Medewerker Binnendienst – Rotterdam

Beschrijving

Ben jij een klantgerichte aanpakker met een scherp oog voor detail? Hou je ervan om in een dynamische omgeving te werken waar geen dag hetzelfde is? Bij Ballot en Co zijn wij, namens onze opdrachtgever, op zoek naar een Allround Medewerker Binnendienst/Experience Center om het team te versterken!

Over onze opdrachtgever

Onze opdrachtgever is een dynamisch en toonaangevend bedrijf in de verlichting- en smart home-industrie. Vanuit hun hoofdkantoor en magazijnen in Rotterdam bedienen zij klanten in heel Europa, zowel via retailkanalen als online. Daarnaast beschikt de organisatie over een eigen kantoor in China, dat een sleutelrol speelt in de communicatie met leveranciers en de sourcing van producten.

Met een sterke focus op innovatie, klantgerichtheid en duurzame groei biedt onze opdrachtgever een inspirerende werkomgeving waarin persoonlijke en professionele ontwikkeling centraal staan. Ze bieden niet alleen hoogwaardige producten, maar ook een uitstekende service, mede mogelijk gemaakt door een toegewijd team dat dagelijks streeft naar verbetering en groei.

Wat ga je doen?

Als Allround Medewerker Binnendienst/Experience Center vervul je een veelzijdige en belangrijke rol binnen het S&OP-team. Je bent hét gezicht en aanspreekpunt van het Experience Center en speelt een sleutelrol in het soepel laten verlopen van verkoopprocessen. Je denkt actief mee over mogelijkheden voor verbetering en vertaalt ideeën naar concrete acties om bij te dragen aan de groei van de organisatie.

Jouw verantwoordelijkheden:

  1. Het eerste aanspreekpunt zijn voor klanten en bezoekers in het Experience Center.
  2. Afhandelen van inkomende mails en andere klantvragen.
  3. Ondersteunen van het verkoopteam in dagelijkse administratieve en operationele werkzaamheden.
  4. Beheren van de agenda voor het Experience Center en coördineren van afspraken.
  5. Uitvoeren van diverse front office en facilitaire taken.
  6. Verzorgen van een efficiënte afhandeling van bestellingen en overige verkoopgerelateerde administratie.

Jouw profiel

Je bent een enthousiaste en oplossingsgerichte professional die van aanpakken weet. Jij herkent jezelf in de volgende punten:

  1. MBO werk- en denkniveau.
  2. Beschikbaar voor 32-40 uur per week.
  3. Ervaring in een commercieel-administratieve functie.
  4. Klantgericht, secuur en flexibel ingesteld.
  5. Je kunt goed omgaan met ad-hoc verzoeken en weet prioriteiten te stellen.
  6. Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk.
  7. Een teamspeler die initiatief neemt en actief meedenkt over verbeteringen.

Wat bieden wij?

Onze opdrachtgever biedt een uitdagende functie binnen een inspirerende werkomgeving. Dit mag je verwachten:

  1. Goede arbeidsvoorwaarden: Een marktconform salaris afhankelijk van leeftijd en ervaring.
  2. Vakantiedagen en ATV: 25 vakantiedagen en 12 extra ATV-dagen per jaar bij een fulltime dienstverband.
  3. Bonusregeling: Een jaarlijkse bonus op basis van bedrijfsresultaten.
  4. Pensioenregeling: Een goede regeling waarbij de werkgever 90% van de premie betaalt.
  5. Reiskostenvergoeding: Voor woon-werkverkeer.
  6. Fietsregeling: Mogelijkheid tot het aanschaffen van een fiets met aantrekkelijke voorwaarden.
  7. Persoonlijke groei: Volop kansen voor jouw persoonlijke en professionele ontwikkeling.

Reageren

Ben jij de Allround Medewerker Binnendienst/Experience Center die wij zoeken? Neem contact op met Diederik Strack via Diederik@ballotenco.nl of bel op +31 6 10 57 80 68.

Info

  • Dienstverband: Full Time
  • Adres: Spaanse Polder, Schiedam, Zuid-Holland, Nederland

Ervaring

Locatie

Spaanse Polder, Schiedam, Zuid-Holland, Nederland

Solliciteren

Info

  • Dienstverband: Full Time
  • Adres: Spaanse Polder, Schiedam, Zuid-Holland, Nederland

Neem contact op met onze consultant

Diederik Strack

Email: diederik@ballotenco.nl

Telefoon: +31 6 10 57 80 68